Wednesday

خوشه چینان انقلاب فرهنگی

خوشه چینان انقلاب فرهنگی
این اسفندیارهای مروج این چنین دینِ بهی در جنگ با خِرَد محکوم به شکست خواهند بود.
دریغ که جوان را به جانِ جوان انداخته اند. تولیدات بی وقفۀ آدم نمایانی تهی از مغز محصول سالها شیادی انقلاب فرهنگی تراشان  بوده و بس. این تیم احمدی نژاد که خود را صد البته! نسل سومی می خواهند تولید خالص و ناب این شیادی است. جوانکی را از تیم خبرگذاری( نهادی که تمامی این سالها بازوی ساواما بوده) به استانداری فارس می نشانند و این روزها هم با منصب میراث دار فرهنگی! راهی سفر به پاریس. نه اینکه یک بازوی سازمانِ البته ملل به گزارش خطرناک بودن اینان می پردازد، آن دیگر بازوی صدالبته فرهنگی به کمک محمد پروین نامی دعوت کننده روح الله احمدزادۀ کرمانی (زادۀ مشهد! نمی دانم چرا اسم این مشهد که می آید ناخودآگاه یاد آستان قدسش و سِر گشتن خیامی توسط دولت فخیمه می افتم) به فرانسه می شود. حالا این احمدزاده کیست؟ جوانکی تولید دانشگاه امام جعفر صادق(دانشگاه غصبی  که به خط تولید مستقیم تیم وزارت خارجه و وزرای که البته به جهانِ آزاد بایست در ارتباط باشند ) که هنر مهمش دیوار کشیدن میان جماعت "مؤنثه" و "مذکره" در مدرسه خبر بوده و همزمان  امکانات "یاهو 360" در اختیارشان گذاشتن! حالا روشن می شود که روزهای شنبه، اول هفته صد البته "کاری"، اینترنت در مرزهای انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی در دست چه افرادی است؟ بیچاره خودش اذعان داشته که سر ذوقکی با "شعرای ایرانی دارد اما هوای اسلامیت و جمهوریت"... چنان بر جانش چنگ انداخته که خلاصی از آن مگر با لحظه ای به دور از این همه شستشوی مغزی امکان پذیر باشد.
 دیروز عنوان خبری (توسط همان گروهی که سالها ریاستشان را در دست داشته) منتشر شد با هزارات تازیانه دیگر بر پیکر "زرتشت". قعر بیسوادی و رقم زدن واژگانی من درآوردی را سالها در همان دیوارهای عقیدتی جعفر صادقی تمرین کرده اند، ساده و راحت در زبان شیرین فارسی "زرتشتی" را به "زرتشتیسم" تبدیل کرد و ادعای آنچنانی عقیده به وحدانیت و باقی درسهای دیکته شده. البته در تیتر خبر به قول خودشان نشانی رد گم کنی داده اند که اعراب با شمشیر مسلط شدند!
و ما نشسته ایم. مردم عادی که بیش از سه دهه بویی از آرامش ندیده اند از هر شرّ و شوری به دور باشند اما آنها که وجودشان را عجین گشته با "آزادگی" یافته اند، بایست رُستمِ زمانه باشند. تلخ است وقتی جوانی از سرزمینت اینگونه بی مغز بنا به فرامین  و صد البته تشنگی قدرت چنین بی مهابا جوانان آزاده را در بند کرده، جسم پیران بخرد را نابود کرده و هنوز با این درشکۀ زنگ زده بی رحمانه می تازد و صد البته تلخ تر که بنا بر خواب دردناکی که برای ایران و ایرانی دیده اند بایست در برابر تهاجمی اینچنین با "جوانی" بپردازی.
      شیرۀ این همه سال  کینه و حقارتِ ستیز با فرهنگ ایران را جماعتی رقم زدند که شاید خود نمی دانستند نتیجه کار عبثشان چه خواهد شد. این "احمدو" و تیمش همان نسل سوم این جماعت هستند. نمودِ روشن بی مغزانی که به دست درازی چنان خو گرفته اند که الفبایی جز آن نمی شناسند.
"امیدرضا میرصیافی" را تهدید کرده بودند یا با ما هستی و از این کفّار خبر می آوری یا می کشیمت. "بهروز جاوید تهرانی" جوان خوشفکری که سالها در زندان جمهوری اسلامی است، و بسیار بسیار جوانان این سرزمین که این "ماران" توانِ خوردنشان را ندارند تیر "گَزی" هستند بر چشم اسفندیار زمان. اینها ناتوانند در از میان برداشتند جوانان آگاه، دیگر نه بهانۀ جنگی است نه حتی حربۀ بیکاری و اعتیاد کارایی دارد. تمامی شغلها را میان خودشان تقسیم کرده اند تا "جوان" به استیصال بیفتد، غافل از اینکه "نبضِ ایران" زنده است.  
سایه – 18 آبان 1390