Wednesday

سخنان آقای بوش رییس جمهور آیالات متحده آمریکا و نخستین کاری که بایست انجام گیرد


بله آقای رییس جمهور؛
درست می فرمایید. مردم ایران می توانند " بهتر" از این وضع را داشته باشند.
مردم ایران به فرهنگ و نقش خویش در تدوین تمدن دنیا افتخار می کنند.
درست می فرمایید. اما؛ جناب رییس جمهور با این جملات " شعاری" برخورد ننمایید.

نام " ایران" برای ایران شناسان و "ایرانیان" روح پاکی و آزادگی است.
ایران؛ و تاریخ این سرزمین گواهی پایداری مردمی است در مقابل مهاجمانی چون اعراب و مغولان.
فرهنگ ایرانی قرن هاست " ریا" ؛ " تعصب"و " دست درازی حاکم گشتگان" را درهم شکسته است.

آقای رییس جمهور؛
مردم ایران بیست و هشت سال است با موجودیت " جمهوری اسلامی" که بر جان ؛ مال و سرزمین اشان دست انداخته در مبارزه هستند.
نه " پدر من" نه دوستان او و نه مردم ایران روی خوشی برای " ابراهیم یزدی" نداشتند. موجودی که از " آمریکا" به یاری قاتلین " جمهوری اسلامی " آمد و بیست و هشت سال است که در هر بزنگاه سرنگونی و رسوایی جمهوری اسلامی ساز کوک گشته و پا گرفته اش از " گروهی در آمریکا" را نواخته و به تداوم قاتل مردم ایران دامن زده است.

آقای رییس جمهور؛
مردم ایران؛ نه سودی را از " داوری میان آمریکا وایران مرسوم به داوری الجزایر" برده اند نه امید بهبودی را از این تداوم " مذاکرات" دیدند.

آقای رییس جمهور؛ از انرژی سخن آوردید و پایه را بر رفاه مردم نهادید، تا مردم در دور افتاده ترین نقاط بتوانند راحت به زندگی بپردازند. اما؛ مردم ایران چه؟ مردمی که راه دور نرویم، همین بیست و هشت سال دست اندازی " جمهوری اسلامی" نفت خام؛ یعنی سرمایه و مایه رفاه خویش را این حکومت به غارت برده است.

نفت بشکه ای بالای بیست ؛ سی دلار بود که هیولای جمهوری اسلامی را به " توسعه سرزمین های اسلامی" رهنمون ساخت.

آقای رییس جمهور؛
" آقای گری سیک" که هستند و چه می کنند؟ مگر نه این است که سالهاست " مذاکره با جمهوری اسلامی" را رقم می زنند و با جایگاه مشورتی که در " دیدبان حقوق بشر" پیدا کرده اند؛ سالیان جنایات خاتمی را رقم عفو و چشم پوشی قرار دادند.
آقای رییس جمهور؛ " مردم ایران" این امتیاز را به آقایانی چون "گری سیک" ها دادند؟ یا همان " گروه آمریکایی تولید کننده ابراهیم یزدی" ها؟

آقای رییس جمهور: مردم ایران حمایت و ایستادگی دولتی را می خواهند. دولتی که در پی " چلبی" یافتن نباشد. دولتی که اگر افراد سفارت خانه اش را نه روزها بل هفته ها و ماه ها به گروگان گرفتند با " کل این سیستم تجاوزگر" به مبارزه برخیزد. نه از دارایی های مسدود گشته " مردم ایران" رقم عدالت بر ظلم آشکار کشد.

آقای رییس جمهور: در همین چهار سال گذشته افراد جمهوری اسلامی در خاک " آمریکا" بالاترین سرمایه گذاری ها را انجام دادند. چه مادی چه حضوری. صدور ویزا برای گروه " ابراهیم یزدی" ها چون " محسن سازگارا " را " مردم ایران" انجام دادند؟

آقای رییس جمهور: برنامه های فارسی بخش صدای آمریکا و تاسیس رادیو فردا جز هدر رفتن بودجه مردم آمریکا و البته " استفاده جمهوری اسلامی" در این چند سال گذشته حاصل دیگری داشت؟

آقای رییس جمهور: عدم مذاکره و تحریم حکومتی که بیست و هشت سال است به قتل ایرانیان و غارت منابع و سرمایه مردم ایران پرداخته؛ بایست از همین " آمریکا" آغاز گردد.

" مردم ایران" کارنامه رفتار دولت هایی چون : انگلیس؛ فرانسه؛ آلمان؛ ایتالیا؛ هلند و کانادا را در تداوم " جمهوری اسلامی " یافته اند. جمهوری اسلامی برای همین تمامی تلاش را به عمل آورده تا در دوران ریاکاری چون خاتمی به بازسازی و تغذیه "نهادهایی" ابراهیم یزدی تولید می کرد ؛ بپردازد.

آقای رییس جمهور: گام نخست حمایت از " مردم ایران" در برچیدن افرادی است که به بال و پر دادن جمهوری اسلامی در همین خاک " آمریکا" مشغول هستند.

" بنیاد ایمان"؛ " بنیاد علوی" و سفرهای " افراد رفسنجانی"؛ خود " خاتمی" ؛ مامورانی در لباس " خبرنگار" بازتاب ؛ و ... در همین " خاک آمریکا" و با خشم مردم ایران انجام می گیرد.

آقای رییس جمهور:
من دیگر به این بهانه که اگر " آمریکا" مشخص روبروی جمهوری اسلامی بایستد روسیه و چین " نفت و گاز" را خواهند برد؛ پس بایست آمریکا و کشورهای اروپایی نیز در این بازی سهیم باشند و شده با نفوذ به " تعدیل جمهوری اسلامی" پرداخت ؛ کوچکترین بها و توجهی نخواهم داد.

آقای رییس جمهور؛ سفسطه بالا بیست و هشت سال صورت گرفت. " مردم ایران" مبارزه با هیولای جمهوری اسلامی را در وجود " خامنه ای؛ خاتمی؛ رفسنجانی؛ لاریجانی؛ کنی؛ جنتی؛ قلم به مزدان با نام و بی نام کیهان و یا لثارات و جمهوری اسلامی و...." خلاصه نمی کنند.
این دزدان سرمایه و جان ایرانیان را "دادگاه بین المللی رسیدگی به جرایم جمهوری اسلامی" جوابگو بایست باشد.
اما در این سخت ترین بخش کار: گام نخست تحریم جمهوری اسلامی در " آمریکا" بایست که صورت بگیرد. آنگاه " من" به عنوان یک فرد ایرانی می توانم روی " دوستی" و همراهی در برچیدن هیولای جمهوری اسلامی خود را در " انزوا" نیابم.

سایه سعیدی سیرجانی