Friday

براندازی جمهوری اسلامی: تروریست جهانی

تحریمی همه جانبه بر جمهوری اسلامی

ایرانیان و جهان آزاد در برابر تروریست اسلامی به نام جمهوری اسلامی

خبر خوش دستگیری فرستادگان جمهوری اسلامی به عراق و آشکار گشتن مرکز فعالیتهای تروریستی جمهوری اسلامی در مرز ورود به عراق است.

نوید بیداری جهان آزاد را دارد همانگونه که در بوسنی و کویت در بزنگاه شعله ور گشتن جنگی منطقه ای و جهانی خود را نشان داد.

سخنم با کار درستی است که آمریکا به انجام رسانید و امروز نیز نشان داد که روح بیدار جهان آزاد حضور دارد.

سازمان ملل و منشور ملل متحد با گوشه گوشه خالائی که دارد مکان مناسبی است برای آن روی سکه جمهوری اسلامی تا در آن نفوذ کند. در سازمانی که به گزارشان حقوق بشر خویش می تواند بی اعتنا باشد و داعیه گفتگوی تمدنهای تقلبی خاتمی را داشته باشد. در سازمانی که نقش سیاسی اقتصادی دولتها بر نقش امنیت و حقوق بشر آن خط ضربدری کشید. یادتان هست جایزه خانم عبادی را؟ جز این بود که جمهوری اسلامی چنین معجزاتی دارد و البته جناحی اصلاح طلب دارد که برای تدوین حق بشر سازمان و بنیاد می زنند؟

سازمان مللی که بیست و هشت سال جنایات و تجاوز " جمهوری اسلامی" بر مردم ایران را نادیده انگاشت و بی توجه به اصل حیاتی این حکومت که " توسعه اسلام " در منطقه و جهان را می خواهد به چنین دولتی مشروعیت حضور بخشید. سازمان مللی که با وتوی دولت اتحاد جماهیر شوروی به جای برچیدن بساط جمهوری اسلامی و تضمین ثبات منطقه به جنگ طلبان امکان تک تازی داد.

یادمان باشد : صحبت از جمهوری اسلامی است. حکومتی که شلاق و خفقان و مرگ را بر ایرانیان بارانیده و بیست و هشت سال است که با درآمدهای نفتی هنگفت هر دو روی سکه اش را صیقلی و براق کرده است. چه روی جایزه بگیر و ریاکارش چه دسته ای روراست آشکارا تروریست اش را.

بر اقتصاد بر امنیت جهان می خواهند حاکم شوند. همانگونه که بیست و هشت سال است بر ایرانیان این ظلم را رانده اند.

اقدام به موقع نیروهای آمریکا در " اربیل" مهر پایانی است بر هسته تروریست ها و اقدام به موقع " مردم ایران" تحریم واقعی جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.

تحریم کل این سیستم: لعاب ظاهری این جنایتکاران و سخت سران آتش بیار معرکه شان.

نقش " شورای امریکایی ایرانی" نقش لعاب ظاهری جنایتکاران است. جمهوری اسلامی را مردم ایران به کمک نیروهای آمریکا بر خواهند انداخت. تحریم و برچیدن تحریم " مردم ایران" و ایران نمی باشد بلکه تجاوز گر " جمهوری اسلامی" جنایتکار بر مردم ایران و مردم آزاد جهان می باشد.

با جنایتکار آگاه ؛ مانند بلایی خانمانسوز بایست برخورد شود. هر گونه مذاکره و رشوه اقتصادی نابودی جهان را رقم خواهد زد.

سایه سعیدی سیرجانی