Wednesday

عجب هفته ای آیینه دهه ها بیداد

دوستان؛

این روزها نان چسبانان تنور حافظ قاتلین؛ مغز شویان قدرت تشنه سخت گرم است.در این میان چه ماهی هایی از آب گل آلود می خواهند بگیرند.

در بلندگوهای مختلف می گویند " گنجی" و " فخرآور" را نقد نکنید. یاد سیرجانی باشید و روشی که در لس آنجلس با او رفتار شد!

عجب دامی.
دوستان؛ تا آنجا که توانستند کشتند؛ غارت کردند. برای خودشان حذف و اضافات به نوشته ها کردند. تا توانستند با هر سریشمی که می توانستند خواستند به ریای این به اصطلاح اصلاح طلبان نام او را بچسبانند!

دریغ. نمی دانند او موجودی ریاکار تر از خاتمی و امثال خاتمی را سراغ نمی داشت. و همینگونه من. لایه لایه لعاب و رنگ این جماعت چنان نوکیسگانی دوخت و پروراند که خمینی هم در خواب نمی دید.

چندین وقت پیش در نوشته ای از " زیبا کاظمی" یاد کردم و با تیترهای آنچنین سایت های " پیک نت" و امثال آن از بانو رویا طلوعی اسمی آورده شد.

فرصتی پیش آمد که با ایشان صحبتی داشته باشم. و بسیاری مسائل و دست درازی های کیسه دوزان روشن شود.

این میان و این سالهای حکومت سیستم کامل گشته جمهوری اسلامی چنان بلایی و آفتی زده که در همه صحنه ها بیماری آشکارا روشن گشته.

با جوانی ؛ با بانویی جوان؛ چنان رفتار ها می کنند که مشت و سیلی میرغضب و شکنجه گر در مقابلش لنگ می اندازد.

دست نهضت آزادی و سودجویی هایش؛ دست خاتمی چیان کنفرانس گذارش؛ دست "لابی گران" آمریکا نشینش همه در کار است تا نکبت ریا را در همه چهره هایش نشان دهد.

این روزها جماعت امضا گذار شیفته نقش مار البته شعار بده می روند که اعتصاب غذا کنند! اسمشان را هم می گذارند برای حق بشر! امان از خود فریبی.
مبارزه من نوعی با ریای این داربستان است. و پادزهر این سیستم سرتا پا آلوده رهاندن جوانان است از دست درازی های اینان.بایست گفت و در مقابل این خودفریبی های ایستاد.

آقایان و خانم ها انقدر مشغول اعتصاب غذا هستند که جانی را فراموش کرده اند. اصلا نمی بینندش. و راه صاف و باز به محکمه جهانی کشاندن سیستم جمهوری اسلامی را.....

سایه